EnguLizyoN
New member
Los Angeles -% 25 tarife ile İthal araçlar ve araç parçaları Kanada ve Meksika'dan Başkan Trump'ın ticaret savaşlarının bir parçası olarak 2 Nisan'da yürürlüğe girecek şekilde, araba müşterileri şimdi satın alıp almayacağından emin değiller Daha sonra daha yüksek fiyatların karşılaşma riski.
20 yıllık otomobil sattıktan sonra bile, genel müdür Brandon Wishengrad, yaklaşan tarifelerin ailesinin Los Angeles'taki Nissan bayisindeki fiyatları nasıl etkileyeceğini tahmin edemez.
Wishengrad, müşterilere fiyatların değişip değişemeyeceği konusunda ne söyleyeceğini bilmediğini itiraf ediyor.
“Söylemek zor,” dedi Wishengrad. “Şu anda, sanırım herkesin yaptığı kadar biliyoruz.”
Anderson Economic Group'un tahminlerine göre, yeni bir otomobilin ortalama maliyeti, tarifeler yürürlüğe girerse 3.500 $ 'dan 10.000 $' a yükselebilir. Bu potansiyel artış, parçaların nereden geldiğine de bağlıdır.
Edmunds'un Insights başkanı Jessica Caldwell, bunun bir elektronik tablo kabusu olduğunu söylüyor.
Caldwell, “Birçok araç Amerika Birleşik Devletleri'nde nihai montaj, ancak motorlar, Meksika ve Kanada'dan gelen şanzımanlar alıyor.” “… Tüm endüstriye bakarsanız,% 100 Amerikalı hiçbir şey yok.”
Bay Trump'ın% 25 tarifeleri 4 Mart'ta yürürlüğe girdi, ancak bir gün sonra yayınladı Bir aylık bir reprieve BÜYÜK Üç Otomobil Üreticisinden Liderlerle Konuştuktan Sonra Otomobil Yapıcılarına: Ford, General Motors ve Stellantis. Sonra 6 Mart'ta da bir duraklama yaptı 2 Nisan'a kadar Kanada ve Meksika'dan ABD-Meksika-Kanada anlaşması kapsamında olan tüm ithalatlar hakkında.
Caldwell, “birçok durumda” otomobil üreticilerinin muhtemelen tarifelerin kendilerine mal olacağını henüz bilmediğinden şüpheleniyor.
Caldwell, “Özellikle bir parça sınırdan sekiz kez geçerse,” diye ekledi Caldwell.
Otomobil üreticilerinin “burada Amerika Birleşik Devletleri'nde fabrikalar inşa edebileceğini, bunun sadece zaman alacağını” belirtiyor.
Bu arada Caldwell, araba kullanan herkesin daha fazla ödeme yapmaya hazırlanması gerektiğini söylüyor.
Caldwell, “Sadece araç satın alan insanlar değil, araçlarını tamir etmek zorunda olan veya sadece araçlarına hizmet etmek zorunda olan herkesin de daha yüksek maliyetler yaşayacağını düşünüyorum.” Dedi.
Yeni arabalar söz konusu olduğunda, Caldwell alıcı teşviklerinin ve diğer indirimlerin ilk yok olanlar arasında olacağına inanıyor.
Caldwell, “Yani birisi önümüzdeki birkaç ay içinde yeni bir araç satın almak istiyorsa, muhtemelen bunu daha sonra değil, daha sonra yapmayı söyleyebilirim.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Tarifelerin nihayetinde geçip geçmeyeceğini bilmiyoruz, ancak bu kumar oynamayı göze alamazsanız, bence dikkatli olmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum.”
Wishengrad, ticaret savaşı hakkında ileri geri tüketiciler için beyaz gürültü haline geldiğini kabul ediyor.
“Sanırım, sonunda, biliyorsunuz, insanlar bunu ayarlamaya başlıyor.”
Carter Evans
Carter Evans, Şubat 2013'ten bu yana Haberler için Los Angeles merkezli bir muhabir olarak görev yaptı ve ağın tüm platformlarında rapor verdi. Büyük ulusal ve uluslararası hikayeleri kapsayan yaklaşık 20 yıllık gazetecilik deneyimi ile Haberler'e katıldı.
20 yıllık otomobil sattıktan sonra bile, genel müdür Brandon Wishengrad, yaklaşan tarifelerin ailesinin Los Angeles'taki Nissan bayisindeki fiyatları nasıl etkileyeceğini tahmin edemez.
Wishengrad, müşterilere fiyatların değişip değişemeyeceği konusunda ne söyleyeceğini bilmediğini itiraf ediyor.
“Söylemek zor,” dedi Wishengrad. “Şu anda, sanırım herkesin yaptığı kadar biliyoruz.”
Anderson Economic Group'un tahminlerine göre, yeni bir otomobilin ortalama maliyeti, tarifeler yürürlüğe girerse 3.500 $ 'dan 10.000 $' a yükselebilir. Bu potansiyel artış, parçaların nereden geldiğine de bağlıdır.
Edmunds'un Insights başkanı Jessica Caldwell, bunun bir elektronik tablo kabusu olduğunu söylüyor.
Caldwell, “Birçok araç Amerika Birleşik Devletleri'nde nihai montaj, ancak motorlar, Meksika ve Kanada'dan gelen şanzımanlar alıyor.” “… Tüm endüstriye bakarsanız,% 100 Amerikalı hiçbir şey yok.”
Bay Trump'ın% 25 tarifeleri 4 Mart'ta yürürlüğe girdi, ancak bir gün sonra yayınladı Bir aylık bir reprieve BÜYÜK Üç Otomobil Üreticisinden Liderlerle Konuştuktan Sonra Otomobil Yapıcılarına: Ford, General Motors ve Stellantis. Sonra 6 Mart'ta da bir duraklama yaptı 2 Nisan'a kadar Kanada ve Meksika'dan ABD-Meksika-Kanada anlaşması kapsamında olan tüm ithalatlar hakkında.
Caldwell, “birçok durumda” otomobil üreticilerinin muhtemelen tarifelerin kendilerine mal olacağını henüz bilmediğinden şüpheleniyor.
Caldwell, “Özellikle bir parça sınırdan sekiz kez geçerse,” diye ekledi Caldwell.
Otomobil üreticilerinin “burada Amerika Birleşik Devletleri'nde fabrikalar inşa edebileceğini, bunun sadece zaman alacağını” belirtiyor.
Bu arada Caldwell, araba kullanan herkesin daha fazla ödeme yapmaya hazırlanması gerektiğini söylüyor.
Caldwell, “Sadece araç satın alan insanlar değil, araçlarını tamir etmek zorunda olan veya sadece araçlarına hizmet etmek zorunda olan herkesin de daha yüksek maliyetler yaşayacağını düşünüyorum.” Dedi.
Yeni arabalar söz konusu olduğunda, Caldwell alıcı teşviklerinin ve diğer indirimlerin ilk yok olanlar arasında olacağına inanıyor.
Caldwell, “Yani birisi önümüzdeki birkaç ay içinde yeni bir araç satın almak istiyorsa, muhtemelen bunu daha sonra değil, daha sonra yapmayı söyleyebilirim.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Tarifelerin nihayetinde geçip geçmeyeceğini bilmiyoruz, ancak bu kumar oynamayı göze alamazsanız, bence dikkatli olmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum.”
Wishengrad, ticaret savaşı hakkında ileri geri tüketiciler için beyaz gürültü haline geldiğini kabul ediyor.
“Sanırım, sonunda, biliyorsunuz, insanlar bunu ayarlamaya başlıyor.”
Carter Evans
Carter Evans, Şubat 2013'ten bu yana Haberler için Los Angeles merkezli bir muhabir olarak görev yaptı ve ağın tüm platformlarında rapor verdi. Büyük ulusal ve uluslararası hikayeleri kapsayan yaklaşık 20 yıllık gazetecilik deneyimi ile Haberler'e katıldı.