Biden'ın kampanyası Copa América için Latin kökenli seçmenleri hedefliyor

EnguLizyoN

New member
Dünyanın en yüksek izlenme oranına sahip erkek futbol turnuvalarından biri olan Copa América Perşembe günü başladı ve Biden'ın kampanyası bu fırsatı değerlendiriyor meşgul olmak ve harekete geçirmek ABD genelinde Latin kökenli seçmenler

Biden-Harris yeniden seçilme ekibi, kampanya vekilleriyle futbol maçları için izleme partileri düzenleyecek, Biden futbol formaları dağıtacak ve turnuvanın yaklaşık bir ay sürecek süresi boyunca ülke çapında reklamlar yayınlayacak.

Biden-Harris 2024 kampanya yöneticisi Julie Chavez Rodriguez, yaptığı açıklamada, kampanyanın “Copa'nın enerjisinden yararlanmayı ve kendi topluluklarında, yayınlarda ve Copa'da bu seçime karar verecek olan Latin kökenli seçmenleri harekete geçirmeyi ve onlara ulaşmayı amaçladığını” söyledi. maçlar.”

Arjantinli Lionel Messi, 20 Haziran 2024'te Atlanta, Georgia'daki Mercedes-Benz Stadyumu'nda Arjantin ile Kanada arasında oynanan Copa América A Grubu maçı öncesinde sahaya çıkıyor.


Getty Images



Perşembe günü Atlanta'da Lionel Messi'nin Arjantin'i ile Kanada arasında oynanan açılış maçına uygun olarak, Biden'ın kampanyası 30 saniyelik reklamı “Goaalll!” İngiliz ve İspanyol pazarlarında televizyon, radyo ve dijital platformlarda yayınlanacak. Reklamda, Bay Biden'ın rekorunu eski Başkan Donald Trump yönetimiyle karşılaştırmak amacıyla, COVID-19 salgını nedeniyle 2020 yazından bir yıl sonra ertelenen 2021 Copa América turnuvasına atıfta bulunuluyor.


Reklamın anlatıcısı boş koltuk görselleri üzerinden “Dört yıl önce kapatıldık” diyor. “Stadyumlar boştu, Trump bizi hayal kırıklığına uğrattı ama sonra Joe Biden görevi devraldı. Ülkeyi yeniden açtı ve bizi tekrar yolumuza soktu.”

Anlatıcı şunu söylerken Trump'ın yüzüne kırmızı bir futbol kartı yerleştirildi: “Trump konuşuyor, konuşuyor ve Biden alıyor…” Tamamlandı.”

Reklam kampanyasına yanıt olarak, Trump kampanyasının İspanyol sözcüsü Jaime Florez, Perşembe günü Haberler'e yaptığı açıklamada, “Biden kampanyasının İspanyol seçmenlerin dikkatini çekmek için ne kadar para harcayacağı önemli değil. İspanyollar enflasyondan, her şeyin fiyatlarının sürekli artmasından, mahallelerimizin güvensizliğinden, sınırdaki krizden çok kaygılılar; bu zaman ve para kaybıdır.”

Haziran ayında Trump'ın ekibi, seferberlik çabalarının bir parçası olarak “Trump için Latin Amerikalılar” kampanyasını başlattı 36,2 milyondan fazla uygun Latin seçmene ulaşmak Florez'e göre kampanya, Latin kökenli seçmenlere “Amerikan rüyasının canlı ve ulaşılabilir olduğunu ve Cumhuriyetçi liderliğin geçmiş yıllarında elde ettikleri büyük başarıların yakında nasıl geri geleceğini” göstermeyi amaçlıyor.

Sayın Biden, 2020'de Georgia'da olduğu gibi Arizona'yı 11.000'den az oyla kazandı. Bay Biden, Nevada'yı 33.000'den az oyla perçinledi.

Pew Araştırma Merkezi'nin rakamlarına göre 2024 yılında Arizona seçmenlerinin dörtte biri Latin kökenli olacak, Nevada'da ise her beş seçmenden biri Latin kökenli olacak. Bunlar, bu yılki genel seçimin galibinin marjinal olarak belirleneceği ve Latin kökenlilerin sonucun belirlenmesinde kritik bir rol oynayacağı eyaletler.

Nevada, Arizona, Georgia ve Kuzey Carolina gibi savaş alanı eyaletlerinde 10'dan fazla Copa América maçı planlanıyor. Bunlar, Biden kampanyasının faydalanacağını söylediği kilit yerlerdir.



Haberler'den daha fazlası




Nidia Cavazos


Nidia Cavazos, Haberler'in 2024 kampanya muhabiridir.