Kıdemli Havayolu Personeli Sendikası (UPSA) sendikası üyelerine çağrıda bulundu: bu çarşamba işe gelmek, Sendikal yapının kurumsal olarak ulaştırma sendikalarının çağrısıyla genel greve bağlı kalmasına rağmen.
Nedeni? Yapılan açıklamada açıklandığı gibi UPSA, ticari bir hava taşımacılığı birliğinin üyeleri olarak hizmetlerinin “önemliliğini” iptal etmek için adli onay alamadı.
16 Eylül'de, Aerolíneas Arjantin'de ve ayrıca Intercargo'da yapılan şiddetli grevleri de içeren bir dizi güçlü tedbirin ardından, Hükümetin 825/2024 ve 831/24 sayılı iki kararname aracılığıyla ticari taşımacılığın gerekliliğini düzenlediği unutulmamalıdır.
Kararnameler, kuvvet tedbirlerinin yetkililere bildirilmesi gerektiğini belirtiyor. en az beş iş günü öncedensürpriz duraklamaları önlemek için. Ayrıca grev günlerinde sağlanacak asgari hizmetlerin yüzdesi “hiçbir durumda yüzde elliden az. Ayrıca Ağustos ayının ikinci yarısında baskın olan “bilgi toplantıları”na da sınırlamalar getiriyor.
“Herhangi bir türde toplantı yapılmasına hiçbir durumda başvurulamaz. doğrudan veya dolaylı olarak kesintiye uğratmak825 sayılı Kararnamenin 5. maddesinde, kamu veya özel sivil havacılık faaliyetlerinin normal ve düzenli olarak sağlanması veya uygun olduğu hallerde sağlanan asgari hizmetlerin normal ve düzenli olarak geliştirilmesi” ifadesine yer verilmiştir.
Havacılık sendikalarının birçoğu kararnamelere karşı yasal sunumlarda bulundu ve şu ana kadar olumlu bir karar alan tek sendika Pablo Biró başkanlığındaki Hava Hattı Pilotları Derneği oldu.
Öte yandan UPSA'nın amparo aracılığıyla yaptığı adli sunum reddedildi.
“Hakim, davanın esasını reddetmiyor ancak Maddeyi tanımlamasını sağlayan “gizli bir çatışma” olmadığını belirtir“UPSA bunu Salı günü bir açıklamayla söyledi. “Bu durum, küçük değişikliklerle birlikte, AAA (gemi mürettebatı) ve APA'nın (yer personeli) yaşadığı durumla aynıydı. Sendika, yalnızca APLA'nın onları zorunluluktan kurtaran olumlu bir kararı olduğunu ekledi.
UPSA'nın liderliğinde Ruben FernandezBiró'ya yakın bir lider ama aynı zamanda kendi oyunu da var: Eylül ayında Aerolíneas Arjantin ile Haziran-Temmuz-Ağustos dönemi için %11,8 maaş artışı ve ayrıca iki yüzde puanlık ikramiye konusunda anlaştı.
Artık, Havayolları yönetiminin yaptırımlarını önlemek için yasal güvenceye sahip olmayan sendika, çarşamba günkü grev için üyelerine yalnızca hareket özgürlüğü vermekle kalmadı: Onları işe rapor vermeye çağırdılar.
“Yarının kuvvet tedbirinin UPSA tarafından garanti altına alındığını dikkate alarak, İşlerimize normal şekilde katılacağız; Bu, herhangi bir üyeyi veya UPSA sendikasını bu bağlamda gereksiz çatışmalara maruz bırakmamak içindir.” ifadesiyle sona erdi.
APLA pilotları örneğinde, ulaştırma grevine öncülük eden sendikalardan biri ve işlerini “gerekli” olarak görmekten onları muaf tutan adli korumaya sahipler, bu da Aerolíneas tarafından temyiz edildi.
Bu Salı günü APLA, Aerolíneas yönetimini kınayan bir bildiri yayınladı: raporlara göre, Fabián Lombardo başkanlığındaki şirketin yönetimi APLA Yönetim Kurulu üyelerine telgraflar göndererek onları bilgilendirdi: “Sendika korumasının” kaldırılması konusunda ilerleme kaydediyor havayolunun sendikaya itirazı başarılı olursa onları “yaptırımlara” maruz bırakacak.
Nedeni? Yapılan açıklamada açıklandığı gibi UPSA, ticari bir hava taşımacılığı birliğinin üyeleri olarak hizmetlerinin “önemliliğini” iptal etmek için adli onay alamadı.
16 Eylül'de, Aerolíneas Arjantin'de ve ayrıca Intercargo'da yapılan şiddetli grevleri de içeren bir dizi güçlü tedbirin ardından, Hükümetin 825/2024 ve 831/24 sayılı iki kararname aracılığıyla ticari taşımacılığın gerekliliğini düzenlediği unutulmamalıdır.
Kararnameler, kuvvet tedbirlerinin yetkililere bildirilmesi gerektiğini belirtiyor. en az beş iş günü öncedensürpriz duraklamaları önlemek için. Ayrıca grev günlerinde sağlanacak asgari hizmetlerin yüzdesi “hiçbir durumda yüzde elliden az. Ayrıca Ağustos ayının ikinci yarısında baskın olan “bilgi toplantıları”na da sınırlamalar getiriyor.
“Herhangi bir türde toplantı yapılmasına hiçbir durumda başvurulamaz. doğrudan veya dolaylı olarak kesintiye uğratmak825 sayılı Kararnamenin 5. maddesinde, kamu veya özel sivil havacılık faaliyetlerinin normal ve düzenli olarak sağlanması veya uygun olduğu hallerde sağlanan asgari hizmetlerin normal ve düzenli olarak geliştirilmesi” ifadesine yer verilmiştir.
Havacılık sendikalarının birçoğu kararnamelere karşı yasal sunumlarda bulundu ve şu ana kadar olumlu bir karar alan tek sendika Pablo Biró başkanlığındaki Hava Hattı Pilotları Derneği oldu.
Öte yandan UPSA'nın amparo aracılığıyla yaptığı adli sunum reddedildi.
“Hakim, davanın esasını reddetmiyor ancak Maddeyi tanımlamasını sağlayan “gizli bir çatışma” olmadığını belirtir“UPSA bunu Salı günü bir açıklamayla söyledi. “Bu durum, küçük değişikliklerle birlikte, AAA (gemi mürettebatı) ve APA'nın (yer personeli) yaşadığı durumla aynıydı. Sendika, yalnızca APLA'nın onları zorunluluktan kurtaran olumlu bir kararı olduğunu ekledi.
UPSA'nın liderliğinde Ruben FernandezBiró'ya yakın bir lider ama aynı zamanda kendi oyunu da var: Eylül ayında Aerolíneas Arjantin ile Haziran-Temmuz-Ağustos dönemi için %11,8 maaş artışı ve ayrıca iki yüzde puanlık ikramiye konusunda anlaştı.
Artık, Havayolları yönetiminin yaptırımlarını önlemek için yasal güvenceye sahip olmayan sendika, çarşamba günkü grev için üyelerine yalnızca hareket özgürlüğü vermekle kalmadı: Onları işe rapor vermeye çağırdılar.
“Yarının kuvvet tedbirinin UPSA tarafından garanti altına alındığını dikkate alarak, İşlerimize normal şekilde katılacağız; Bu, herhangi bir üyeyi veya UPSA sendikasını bu bağlamda gereksiz çatışmalara maruz bırakmamak içindir.” ifadesiyle sona erdi.
APLA pilotları örneğinde, ulaştırma grevine öncülük eden sendikalardan biri ve işlerini “gerekli” olarak görmekten onları muaf tutan adli korumaya sahipler, bu da Aerolíneas tarafından temyiz edildi.
Bu Salı günü APLA, Aerolíneas yönetimini kınayan bir bildiri yayınladı: raporlara göre, Fabián Lombardo başkanlığındaki şirketin yönetimi APLA Yönetim Kurulu üyelerine telgraflar göndererek onları bilgilendirdi: “Sendika korumasının” kaldırılması konusunda ilerleme kaydediyor havayolunun sendikaya itirazı başarılı olursa onları “yaptırımlara” maruz bırakacak.