Daha fazla giyim ve kozmetik işareti, daha düşük fiyatlara karşı pazarlamaya yükseliyor Geri çekilmiş tüketim için. Bazıları bu strateji ve diğerleri ile halkın dikkatini çekmeye, satışları sessizce kurtarmaya çalışıyor.
Ayrıca Kış mevsimsel yerleşimlerini bekliyorlarhala gelmeyen soğuk nedeniyle bol miktarda palto stokları ile. Satışların en azından toplama değişikliğine sürdürüleceğine söz veriyorlar.
Giysilerin yarı fiyatına ulaşıldığı diğer ülkelerle ilgili farklılıklar, büyük evler – özellikle de mağazalarda yerlileri olanlar – imzalanmıştır. bir satış düşüşüyle yüzleşmek Bu, sokak ve satış noktalarına iş dünyasında daha ucuz alternatiflerin müşterileri tarafından yapılan arama ile hızlandı ve Ucuz Dolar ile Turlar Satın Alma Bu da Arjantinleri uygun valizlerle geri dönmeye itiyor.
Buna göre Arjantin Endüstriyel Giyim Kamerası (CIAI)– Fiyatlar Mart ayında% 4.5 arttı (Son Veriler Mevcut) Toplama değişikliği için Şubat ayına karşı. Aylık enflasyondan daha fazlaydı %3,7, Mart 2024'e karşı bir % 44.6TÜFE'nin altında % 55.9.
Bunun ötesinde sadık müşterilerini tutarlar, İş yokuş yukarı çıktı Artan maliyetler, kalıcı vergi yükü ve daha düşük talep ile. Kameraya göre, Satış% 6,7 arttı alışveriş merkezlerinde kıyafet Yılın ilk iki ayında (son veriler mevcut), ancak Ocak ve Şubat 2024 “Çok Düşük” idivarlık dedi.
İthalat ve Malın Değiştirme Fiyatı hakkındaki belirsizliğe ithalatın üstesinden gelme, zorluklar yatırıldı: Şimdi etkiler Yurtdışında çevrimiçi çevrimiçi kişisel satın alımlara esneklik ve ithalat ithalat Vitray hangi cam: a % 25 CIAI'ye göre, hukuk mağazalarında satılan bitmiş giysilerden zaten yurtdışından geliyor.
Ocak ve Nisan arasında, 211 milyon ABD Doları için 63.6 milyon adet girildi. Giriş dolar cinsinden büyüdü % 74 interannual, miktarlarda yükseldi % 185. Aynı zamanda ulusal üretim düştü % 45.
Bu bağlamda, Finansal duruma bağlı olarak fiyatlar aşağıda Şirketin özel: bazılarının marjları azaltmak için daha fazla havası var ve diğerlerinin maliyetlerle daha fazla satması gerekiyor.
Erkek giyim markası Bowen – Pandemiden sonra bir genişleme planıyla karşılaştı – Sekiz ay boyunca aynı fiyatlara sahip ve bunları% 10 ile% 20 arasında düşürdü Bazı makalelerde, daha yüksek sıcaklıklarla bitmesi beklenen bir sonbahardan önce, tarihsel ortalama ve hala gelmeyen soğuk algınlığının kayıtlarıyla bitmesi bekleniyor.
Ayrıca erkek giyim markası Rochas –Bu son zamanlarda Alcorta alışveriş yerini yeniden açtı. Tüm fiyatlarının% 10'unu düşürdü. “Yeni tarife hükümleri onları düşürmemize izin verdi 30 gün önce, ”dedi, hükümetin düzenlediği bitmiş ve tekstil giysilerin ithalatına ilişkin tarifelerin azalması hakkında” satışların sezon için sürdürüleceğini de sözlerine ekledi. “
Kendi adına, Estée Lauder Şirketleri ArjantinAmerikan çokuluslu kozmetiklerinin yan kuruluşu, yerel pazarın gerçekliğine uyum sağlayarak bir fiyat yeniden konumlandırma yaptığını açıkladı. 1 Haziran'da yeni değerler yürürlüğe girecekile % 16 kayıp Ürünlerde Estée Lauder– % 18 ki Clinique,% 25 ki Yalamak Ve Tom FordVe % 25 ki Mac Cosmetics.
Diğerleri beklemektedir tuzlar Çocuk kıyafetleri gibi agresif indirimlerle GriO % 50 indirim başladı Ve pazarlama araçlarının ötesinde, “Net fiyatlar düşüyor“
Erkek giyim markalarının vakalarını ekliyorlar Equus ve Siyah Etiket. Birincisi Fiyat% 40 düştü Çeşitli giysilerde. Onları 2024'ten çevirdiğini garanti ediyor ve daha fazla düşecekleri Temmuz ayında sezonun tasfiyesine kadar onları tutmayı planlıyor. Bu sırada, İkinci daha ucuz onları% 10 “yayınlanmamış” tanımlayan bir eylemde. Müşteriyi hareket ettiren tarifelerin düşüşünü takip ediyordu.
Ayrıca Kış mevsimsel yerleşimlerini bekliyorlarhala gelmeyen soğuk nedeniyle bol miktarda palto stokları ile. Satışların en azından toplama değişikliğine sürdürüleceğine söz veriyorlar.
Giysilerin yarı fiyatına ulaşıldığı diğer ülkelerle ilgili farklılıklar, büyük evler – özellikle de mağazalarda yerlileri olanlar – imzalanmıştır. bir satış düşüşüyle yüzleşmek Bu, sokak ve satış noktalarına iş dünyasında daha ucuz alternatiflerin müşterileri tarafından yapılan arama ile hızlandı ve Ucuz Dolar ile Turlar Satın Alma Bu da Arjantinleri uygun valizlerle geri dönmeye itiyor.
Buna göre Arjantin Endüstriyel Giyim Kamerası (CIAI)– Fiyatlar Mart ayında% 4.5 arttı (Son Veriler Mevcut) Toplama değişikliği için Şubat ayına karşı. Aylık enflasyondan daha fazlaydı %3,7, Mart 2024'e karşı bir % 44.6TÜFE'nin altında % 55.9.
Bunun ötesinde sadık müşterilerini tutarlar, İş yokuş yukarı çıktı Artan maliyetler, kalıcı vergi yükü ve daha düşük talep ile. Kameraya göre, Satış% 6,7 arttı alışveriş merkezlerinde kıyafet Yılın ilk iki ayında (son veriler mevcut), ancak Ocak ve Şubat 2024 “Çok Düşük” idivarlık dedi.
İthalat ve Malın Değiştirme Fiyatı hakkındaki belirsizliğe ithalatın üstesinden gelme, zorluklar yatırıldı: Şimdi etkiler Yurtdışında çevrimiçi çevrimiçi kişisel satın alımlara esneklik ve ithalat ithalat Vitray hangi cam: a % 25 CIAI'ye göre, hukuk mağazalarında satılan bitmiş giysilerden zaten yurtdışından geliyor.
Ocak ve Nisan arasında, 211 milyon ABD Doları için 63.6 milyon adet girildi. Giriş dolar cinsinden büyüdü % 74 interannual, miktarlarda yükseldi % 185. Aynı zamanda ulusal üretim düştü % 45.
Bu bağlamda, Finansal duruma bağlı olarak fiyatlar aşağıda Şirketin özel: bazılarının marjları azaltmak için daha fazla havası var ve diğerlerinin maliyetlerle daha fazla satması gerekiyor.
Erkek giyim markası Bowen – Pandemiden sonra bir genişleme planıyla karşılaştı – Sekiz ay boyunca aynı fiyatlara sahip ve bunları% 10 ile% 20 arasında düşürdü Bazı makalelerde, daha yüksek sıcaklıklarla bitmesi beklenen bir sonbahardan önce, tarihsel ortalama ve hala gelmeyen soğuk algınlığının kayıtlarıyla bitmesi bekleniyor.
Ayrıca erkek giyim markası Rochas –Bu son zamanlarda Alcorta alışveriş yerini yeniden açtı. Tüm fiyatlarının% 10'unu düşürdü. “Yeni tarife hükümleri onları düşürmemize izin verdi 30 gün önce, ”dedi, hükümetin düzenlediği bitmiş ve tekstil giysilerin ithalatına ilişkin tarifelerin azalması hakkında” satışların sezon için sürdürüleceğini de sözlerine ekledi. “
Kendi adına, Estée Lauder Şirketleri ArjantinAmerikan çokuluslu kozmetiklerinin yan kuruluşu, yerel pazarın gerçekliğine uyum sağlayarak bir fiyat yeniden konumlandırma yaptığını açıkladı. 1 Haziran'da yeni değerler yürürlüğe girecekile % 16 kayıp Ürünlerde Estée Lauder– % 18 ki Clinique,% 25 ki Yalamak Ve Tom FordVe % 25 ki Mac Cosmetics.
Diğerleri beklemektedir tuzlar Çocuk kıyafetleri gibi agresif indirimlerle GriO % 50 indirim başladı Ve pazarlama araçlarının ötesinde, “Net fiyatlar düşüyor“
Erkek giyim markalarının vakalarını ekliyorlar Equus ve Siyah Etiket. Birincisi Fiyat% 40 düştü Çeşitli giysilerde. Onları 2024'ten çevirdiğini garanti ediyor ve daha fazla düşecekleri Temmuz ayında sezonun tasfiyesine kadar onları tutmayı planlıyor. Bu sırada, İkinci daha ucuz onları% 10 “yayınlanmamış” tanımlayan bir eylemde. Müşteriyi hareket ettiren tarifelerin düşüşünü takip ediyordu.