EnguLizyoN
New member
Forever 21 Son iki Philadelphia mağazası kapanıyor; 36 işçi işten çıkarılacak
Forever 21 Son iki Philadelphia mağazası kapanıyor; 36 işçi işten çıkarılacak
00:36
Forever 21'in ABD perakende operatörü, alışveriş merkezi trafiği, enflasyon ve çevrimiçi rekabeti azaltarak dövülmüş olan marka için ikinci kez iflas başvurusunda bulundu.
Şirket, ABD'deki depolamaların ve web sitesinin şimdilik açık kalacağını, ancak ABD işini bozmaya başlayacağını söyledi.
F21 Opco, CFO Pazar günü yaptığı açıklamada, “Şirketi gelecek için en iyi konumlandırmak için tüm seçenekleri değerlendirmiş olsak da, markamızı fiyatlandırma ve marj konusunda altüst etmek için de minimis muafiyetinden yararlanabilen yabancı hızlı moda şirketlerinden rekabet göz önüne alındığında, sürdürülebilir bir yol bulamadık,” dedi.
DE Minimis vergi muafiyeti, ABD işletmelerine ve 800 dolardan daha az değere sahip tüketicilere, ülke vergisi ve yükümlülüğüne girmesine izin verir.
Alışveriş yapanlar için bir kerelik bir hedef Filed Bölüm 11 2019'da.
“Şirket, eşzamanlı olarak varlıklarının bir kısmı veya tamamı için mahkeme denetimli bir satış ve pazarlama süreci yürütürken, mağazalarında tasfiye satışları yapacak.” F21 OPCO, “devam eden bir işlemi kolaylaştırmak için operasyonların tam bir düşüşünden uzaklaşmasına izin verecek bir satış olasılığını ortadan kaldırıyor.
Forever 21'in ABD dışındaki yerleri diğer lisans sahipleri tarafından yönetiliyor ve etkilenmiyor.
Azalan alışveriş merkezi trafiği
1984 yılında kurulan Forever 21 ve H&M ve Zara dahil olmak üzere hızlı moda perakendecileri, 1990'ların ortalarında genç alışveriş yapanlar arasında popülerdi, daha sonra Büyük Durgunluk sırasında pazarlık arayan tüketiciler arasında çekişti.
GlobalData genel müdürü Neil Saunders'a göre, alışveriş yapanlar çevrimiçi hareket ederken, perakendeciyi çok büyük ve azalan ayak trafiği olan alışveriş merkezlerinde bıraktıkça mağaza sayısını genişletti.
Perakendecinin web sitesine göre Forever 21, “küresel ve çevrimiçi 540 konumdan daha fazla” işletmektedir.
Saunders, “Forever 21 her zaman ödünç alınan zamanda yaşayan bir perakendeciydi. Son yıllarda zayıf bir giyim pazarından çift rüzgar ve ucuz Çin pazarlarından sert bir rekabetle vuruldu.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Forever 21'in yaşadığı umudu, çevrimiçi bir operasyon olarak kalmasına ve olası lisans düzenlemeleri yoluyla markanın satışı ile geliyor.”
Kate Gibson
Kate Gibson, New York'taki CBS Moneywatch için bir muhabirdir ve burada iş ve tüketici finansmanını kapsamaktadır.
Forever 21 Son iki Philadelphia mağazası kapanıyor; 36 işçi işten çıkarılacak
00:36
Forever 21'in ABD perakende operatörü, alışveriş merkezi trafiği, enflasyon ve çevrimiçi rekabeti azaltarak dövülmüş olan marka için ikinci kez iflas başvurusunda bulundu.
Şirket, ABD'deki depolamaların ve web sitesinin şimdilik açık kalacağını, ancak ABD işini bozmaya başlayacağını söyledi.
F21 Opco, CFO Pazar günü yaptığı açıklamada, “Şirketi gelecek için en iyi konumlandırmak için tüm seçenekleri değerlendirmiş olsak da, markamızı fiyatlandırma ve marj konusunda altüst etmek için de minimis muafiyetinden yararlanabilen yabancı hızlı moda şirketlerinden rekabet göz önüne alındığında, sürdürülebilir bir yol bulamadık,” dedi.
DE Minimis vergi muafiyeti, ABD işletmelerine ve 800 dolardan daha az değere sahip tüketicilere, ülke vergisi ve yükümlülüğüne girmesine izin verir.
Alışveriş yapanlar için bir kerelik bir hedef Filed Bölüm 11 2019'da.
“Şirket, eşzamanlı olarak varlıklarının bir kısmı veya tamamı için mahkeme denetimli bir satış ve pazarlama süreci yürütürken, mağazalarında tasfiye satışları yapacak.” F21 OPCO, “devam eden bir işlemi kolaylaştırmak için operasyonların tam bir düşüşünden uzaklaşmasına izin verecek bir satış olasılığını ortadan kaldırıyor.
Forever 21'in ABD dışındaki yerleri diğer lisans sahipleri tarafından yönetiliyor ve etkilenmiyor.
Azalan alışveriş merkezi trafiği
1984 yılında kurulan Forever 21 ve H&M ve Zara dahil olmak üzere hızlı moda perakendecileri, 1990'ların ortalarında genç alışveriş yapanlar arasında popülerdi, daha sonra Büyük Durgunluk sırasında pazarlık arayan tüketiciler arasında çekişti.
GlobalData genel müdürü Neil Saunders'a göre, alışveriş yapanlar çevrimiçi hareket ederken, perakendeciyi çok büyük ve azalan ayak trafiği olan alışveriş merkezlerinde bıraktıkça mağaza sayısını genişletti.
Perakendecinin web sitesine göre Forever 21, “küresel ve çevrimiçi 540 konumdan daha fazla” işletmektedir.
Saunders, “Forever 21 her zaman ödünç alınan zamanda yaşayan bir perakendeciydi. Son yıllarda zayıf bir giyim pazarından çift rüzgar ve ucuz Çin pazarlarından sert bir rekabetle vuruldu.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Forever 21'in yaşadığı umudu, çevrimiçi bir operasyon olarak kalmasına ve olası lisans düzenlemeleri yoluyla markanın satışı ile geliyor.”
Kate Gibson
Kate Gibson, New York'taki CBS Moneywatch için bir muhabirdir ve burada iş ve tüketici finansmanını kapsamaktadır.