“FIFA tarihinde FIFA.” Bu, Arjantin'in ekonomik oynaklığının saldırısından kaçmayan bir işi artırmak için ülke çapında geçici barınakları gruplandıran kamera tarafından önerilen alışılmadık slogan.
Bunun için yaygın olarak “telos”, meydana gelen bir pazarlama dönüşü tasarladı: Grafik Kampanyasısevgililerin genellikle futbolun nüfusun iyi bir bölümünde uyandırdığı bu gizli senaryolarda konuşlandırdıkları tutkuyu birbirine bağladılar.
Teklif, son günlerde tüm illerde ortaya çıkan çok sayıda posterde yer alıyor. Arjantin Saatleri Federasyonu (Fadoph) bir girişimidir. o düşünce Otellere daha fazla zaman zaman konuk çekinArjantinli futbol takımının oynadığı tarihleri kaçırmama isteklerine hitap etmek: Geçen Cuma ve önümüzdeki 25 Mart'ta beklenen gibi.
“Fikir şu ki, bu hafta sonu kulübünüzü oynamıyor; Arjantin her gün oynuyor, o zaman görülecek futbolun olmadığı günler, Tutkunuzu nereden alacağınız. Ve FIFA tarihinde, ”diye açıklıyor kampanya mimarları.
Federasyon, ülke çapında yaklaşık 700 otel, 100'ü federal başkentin farklı mahallelerinde ve Doğrudan yaklaşık 1.500 kişiyi kullanıyorlar.
Geçici barınakların bir işletme olarak mevcut durumu sorulduğunda, başlığı José Manuel Capelo Eiroa, “Öğe, yasanın generalleri ile birlikte olduğumuzun çok ötesinde çalışır; Eksik olan ekonomik gelişme”, Özetler.
Sektör, diğer birçok eşya ve endüstride olduğu gibi, pandemi ve Postanya sırasında çok acı çekti. Dahilbirkaç otel işin düşmezliği için kapanmak zorunda kaldı. Buna son yıllarda büyüyen başka bir eğilim eklendi: Stratejik yerlerde bulunan bu tür arazilerin satın alınması yeni gayrimenkul projeleri oluşturmak için. Ancak, Capelo Eiroa'ya göre, “bir faaliyet olarak yavaş ama sürekli bir iyileşme içindeyiz.
Piyasada kendilerini sürdürmek için barınaklar üretebilen kaynaklar farklı faktörlere göre değişir. Fiyatlar “coğrafi konuma ve her kuruluşun sunduğu hizmetlere ve işaret eden sektöre çok bağlıdır. Değerler 25.000 ila 100.000 dolar arasında olabilir Odaların özelliklerine ve geçici barınağa göre, “dedi Fadoph başı.
Bunun için yaygın olarak “telos”, meydana gelen bir pazarlama dönüşü tasarladı: Grafik Kampanyasısevgililerin genellikle futbolun nüfusun iyi bir bölümünde uyandırdığı bu gizli senaryolarda konuşlandırdıkları tutkuyu birbirine bağladılar.
Teklif, son günlerde tüm illerde ortaya çıkan çok sayıda posterde yer alıyor. Arjantin Saatleri Federasyonu (Fadoph) bir girişimidir. o düşünce Otellere daha fazla zaman zaman konuk çekinArjantinli futbol takımının oynadığı tarihleri kaçırmama isteklerine hitap etmek: Geçen Cuma ve önümüzdeki 25 Mart'ta beklenen gibi.
“Fikir şu ki, bu hafta sonu kulübünüzü oynamıyor; Arjantin her gün oynuyor, o zaman görülecek futbolun olmadığı günler, Tutkunuzu nereden alacağınız. Ve FIFA tarihinde, ”diye açıklıyor kampanya mimarları.
Federasyon, ülke çapında yaklaşık 700 otel, 100'ü federal başkentin farklı mahallelerinde ve Doğrudan yaklaşık 1.500 kişiyi kullanıyorlar.
Geçici barınakların bir işletme olarak mevcut durumu sorulduğunda, başlığı José Manuel Capelo Eiroa, “Öğe, yasanın generalleri ile birlikte olduğumuzun çok ötesinde çalışır; Eksik olan ekonomik gelişme”, Özetler.
Sektör, diğer birçok eşya ve endüstride olduğu gibi, pandemi ve Postanya sırasında çok acı çekti. Dahilbirkaç otel işin düşmezliği için kapanmak zorunda kaldı. Buna son yıllarda büyüyen başka bir eğilim eklendi: Stratejik yerlerde bulunan bu tür arazilerin satın alınması yeni gayrimenkul projeleri oluşturmak için. Ancak, Capelo Eiroa'ya göre, “bir faaliyet olarak yavaş ama sürekli bir iyileşme içindeyiz.
Piyasada kendilerini sürdürmek için barınaklar üretebilen kaynaklar farklı faktörlere göre değişir. Fiyatlar “coğrafi konuma ve her kuruluşun sunduğu hizmetlere ve işaret eden sektöre çok bağlıdır. Değerler 25.000 ila 100.000 dolar arasında olabilir Odaların özelliklerine ve geçici barınağa göre, “dedi Fadoph başı.