Hükümet, kapsamlı bir değişiklik yayınladı. Trafik yasası bu için daha az gereksinim içerir Arabaları ve otomatik arabaları içe aktarın Yeniye Sürüş kaydını elde etmek için dijital formatlar ve prosedürler eliminasyonhem bireyler hem de profesyonel sürücüler için. Ayrıca gelecekteki düzenlemeler için özel bölümler de içeriyor Özerk araçlars, yanı sıra üç yıl içinde Tüm geçişlerin en az bir akıllı ücretli kutusu vardır.
Toplamda, 196 kararname, yönetici gücünün Kongre'ye gönderdiği ve karar ve muhalefet arasındaki müzakerelerin ardından kalan temel tasarının bir parçası olan 11 büyük reformda gruplandırılmış bir grupla karşı karşıya. Şimdi, Deregülasyon Bakanlığı ve Ticaret ve Sanayi Bakanlığı gibi diğer alanlara katılan Ulaştırma Bakanlığı tarafından ortaklaşa hazırlanan bu standartların birçoğunun yeni bir düzenlemesi ile ileri sürülmüştür.
Ana değişikliklerden biri, nüfus üzerindeki etkisi nedeniyle Ulusal sürücü belgesi ülke çapında dijital ve geçerli olabilir. Bu sisteme uyma lisansını veren belediye bir kez (sürüş kaydının gücü Belediye), Yenilenmeleri için sürücüler çevrimiçi psikofiziksel yetenek sertifikası sunacak, Her 5 yılda bir 65 yaşın altındaysa, her 3 yılda bir 65'in üzerinde ve 70 yıl sonra. Kişinin ciddi ihlal öyküsü olduğu durumlarda, yeniden değerleme aynı zamanda pratik teorik incelemenin onaylanmasını gerektirecektir.
Prosedürlerin otomobilleri ve otomatik bölümleri içe aktarma için basitleştirilmesi de düzenlenmiştir. İkinci noktada, Otomatik Bileşen Üreticileri Birliği'nden (AFAC) ciddi şekilde sorgulanan hükümetin iddiası, basitleştirmenin araç parçalarının piyasa maliyetlerini azaltacağı ve bu nedenle araç sahiplerini gerektiğinde zamanları germeden yedek parçalar yapmaya teşvik edeceğidir. AFAC üreticileri için ise bu düzenleme mevcut güvenlik doğrulamalarına karşı denemektedir.
Reformun ana eksenleri şunlardır:
Toplamda, 196 kararname, yönetici gücünün Kongre'ye gönderdiği ve karar ve muhalefet arasındaki müzakerelerin ardından kalan temel tasarının bir parçası olan 11 büyük reformda gruplandırılmış bir grupla karşı karşıya. Şimdi, Deregülasyon Bakanlığı ve Ticaret ve Sanayi Bakanlığı gibi diğer alanlara katılan Ulaştırma Bakanlığı tarafından ortaklaşa hazırlanan bu standartların birçoğunun yeni bir düzenlemesi ile ileri sürülmüştür.
Ana değişikliklerden biri, nüfus üzerindeki etkisi nedeniyle Ulusal sürücü belgesi ülke çapında dijital ve geçerli olabilir. Bu sisteme uyma lisansını veren belediye bir kez (sürüş kaydının gücü Belediye), Yenilenmeleri için sürücüler çevrimiçi psikofiziksel yetenek sertifikası sunacak, Her 5 yılda bir 65 yaşın altındaysa, her 3 yılda bir 65'in üzerinde ve 70 yıl sonra. Kişinin ciddi ihlal öyküsü olduğu durumlarda, yeniden değerleme aynı zamanda pratik teorik incelemenin onaylanmasını gerektirecektir.
Prosedürlerin otomobilleri ve otomatik bölümleri içe aktarma için basitleştirilmesi de düzenlenmiştir. İkinci noktada, Otomatik Bileşen Üreticileri Birliği'nden (AFAC) ciddi şekilde sorgulanan hükümetin iddiası, basitleştirmenin araç parçalarının piyasa maliyetlerini azaltacağı ve bu nedenle araç sahiplerini gerektiğinde zamanları germeden yedek parçalar yapmaya teşvik edeceğidir. AFAC üreticileri için ise bu düzenleme mevcut güvenlik doğrulamalarına karşı denemektedir.
Reformun ana eksenleri şunlardır: