KOBİ'lere odaklı, kurumsal harcamalara yönelik bir kart olan Kuru'yu piyasaya sürüyorlar

PiKe

New member
Bir grup Arjantinli girişimci kısa süre önce Kuru'yu kurdu. kurumsal harcamaların yönetimini kolaylaştıran bir platform KOBİ'ler de dahil olmak üzere farklı büyüklükteki şirketler için.


Kuru'nun gelişimi kendi ön ödemeli kartını yaratmaktı. şirketler fon yüklüyor Yetkili kişiler tarafından belirli amaçlar için kullanılacaktır.


Onay kuralları aracılığıyla, Kuru, harcamaları gerçekleşmeden önce kısıtlıyor, şeffaflığı kolaylaştırır ve kontrol ve denetim sürelerini en aza indirir.


Fiziksel karta gerek yok, ancak emisyon isteğe bağlı olabilir. Kuru'nun yaptığı, şirketlere ve çalışanlarına özel olarak WhatsApp tarafından yönetilen, herhangi bir uygulama indirmeye gerek kalmadan sanal kartlar geliştirmektir. Bu sayede kart verilerini görebilecek, bakiyelerini görebilecek, satın alma, ret bildirimlerini alabilecek ve makbuzları yükleyebilecekler.


Cristian Adamo, üç hafta önce bir yatırımın ardından kurdukları firmanın kurucu ortağı ve CEO'sudur. 500.000 ABD Doları. Adamo, Avantrip gibi platformlarda CEO olarak görev yapıyor.


Bu fikri, şirketlerin yıllık olarak şu kadar harcama yaptığını gösteren verilere dayanarak geliştirdiler: 200 ve 400 saat gider tahsilatlarının denetimiyle ilgili idari prosedürlerde.


Kuru, bu lansmanla prosedürleri kolaylaştırmayı ve aynı zamanda şirketlerinin kurumsal harcamalarını geleneksel banka kartlarıyla yönetme fırsatı daha az olan KOBİ'lere alan açmayı amaçlıyor.


Kuru verilerine göre, Özel şirketlerin %50'sinden fazlasının kredi kartı erişimi yok ya da varsa, çok sınırlı hatları var.


Fintech şirketlerin kartlara yatırdığı tutarın %3 ila %5'i arasında ücret alır. Kurumsal harcamaların ana kullanım alanları yakıt, geçiş ücretleri ve öğle yemekleridir. Adamo, “Platformun esnekliği, fonların yalnızca yetkili amaçlar için kullanılmasına olanak tanıyarak, kontrolü kaybetmeden sorumlulukların devredilmesini kolaylaştırıyor” diye açıklıyor.


“Platform, çalışanların ek uygulamalar indirmesine gerek kalmadan, harcama politikalarını yansıtan kuralların modellenmesine olanak tanıyacak şekilde şirketlerin operasyonlarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olacak şekilde tasarlandı. Kullanıcılar, bakiyelerini kontrol edebilecekleri, kartlarını alabilecekleri WhatsApp aracılığıyla kartlarını bile yönetebilirler. Bildirimleri hızlı bir şekilde al ve makbuzları yükle,” yorumunu yaptı Kuru CIO'su Juan Pablo Picasso.


Adamo, fintech'in şu an ile yıl sonu arasında beklediğini ayrıntılarıyla anlatıyor 70 müşteriye ulaşmak, 25.000 kart düzenlemek ve 150.000 işlem gerçekleştirmek. 2025 yılına kadar 300 kullanıcı şirkete ulaşmayı hedefliyorlar. Ve Mayıs 2025'ten itibaren kar elde etmeye başlayın.