Milyonlarca çekiliş yapıp yeni teklifler sunuyorlar

PiKe

New member
Tüketim düşmeye devam ediyor Ve Süpermarketler promosyonları ikiye katladı milyonlarca pesoluk çekilişler ve daha fazla teklifle çekmek tepki vermeyen bir tüketici.


Beklendiği gibi ZurnaEylül ayı ağustos ayına göre daha büyük bir çöküş yaşadı. Son ölçüm Scentia süpermarketlerde ve self-servis mağazalarda şunu gösterdi: Geçen ay tüketim %22,3 düştü Eylül 2023 ile karşılaştırıldığında. Ağustos ayında yıllık %17,2 düşüş kaydetti. 2024'te şu ana kadar biriken miktar şuna yakın: 12 olumsuz nokta.


ek olarak satış seviyesini etkileyen durgunlukşunu ekliyor Geçen yıl bu zamanlar alım beklentisi vardı Temel ürünlerin stoklanması, seçim belirsizliği ve fiyatların hızla yükselmesine neden olan doların Aralık ayında 100.000'e varan artışlarla artması korkusu karşısında %200 sadece birkaç gün içinde.


“Bunu biliyorduk Yılın son ayları, 2023'teki yüksek bazlara kıyasla zorlu geçecektiUzmanın liderliğindeki firmanın raporunda, cumhurbaşkanlığı seçimlerinden ve önceki hükümetin teşvik ettiği eylemlerden etkilenen bir dönem olduğu göz önüne alındığında, “diyor. Osvaldo del Rio.


“Varsayımlar gerçekleşti ve şunu bulduk: Eylül, son yılların en güçlü daralmasının olacağı ay olacak. Süpermarketler %21,2, self-servis mağazalar ise %23,5 düştü”, anketin altını çiziyor.


Hiçbir sepetten kaçınılmadı: gıda %19,6 düştü yıllık; kahvaltı ve atıştırmalık, %21; alkollü içecekler, %25,1 ve alkol yok, %26,7; bozulabilir, %16,8; hijyen ve kozmetik, %24,1; kıyafet ve ev temizliği, %16, ve Scentia'nın dediği kişidürtüsel', %32,3.


Enflasyondaki düşüşe rağmen şuna benzer tahminlerle Dengebunu öngören Ekim yüzde 3,2 ile kapanacak−, harcanabilir gelir (gelir eksi sabit giderler) yeniden oluşturmuyorlar. Buna göre Empiriagerçek anlamda %14,5 düştü Danışmanlık firması için bu, tüketimdeki düşüşü açıklayan ana değişkendir ve sabit giderler artık temsil edilmemektedir. %15,6 ile %22,7 aile sepetinden.


Bu bağlamda bir çalışma Analitik şunu savunuyor: maaş endeksi %128,5 arttı; iken elektrik, gaz ve yakıt hizmetleri bunu %320,2 oranında gerçekleştirdieklendi Toplu taşıma harcamalarında %252,6 artış.


Empiria'ya göre gelir %14,5 düştü. Fotoğraf: Reuters/Irina Dambrauskas

“Enflasyon yavaşlamış olsa da müşteri rasyonel davranıyor. Geri ödemeleri ve avantajları en üst düzeye çıkarmak için fiyatları arayın ve tekliflerle birlikte ödeme yöntemlerini kullanın. Alımlar küçük ve sıktır harcamaları kontrol etmek ve İndirimlerin olduğu günlere göre planlanır.“, mevcut tüketicinin röntgenini çekti Juana Merlodanışmanlık firmasının kurucusu ve CEO'su ShopAppyakın zamanda yapılan bir odak grubundan elde edilen verilere dayanmaktadır.


Birden fazla satış noktasına gitmek zorunda kalmazsınız. İndirimde satın almanız gereken şeyi alamıyorsanız, minimum tutarı alırsınız ve indirime kadar beklersiniz. En iyi markalara olan bağlılık azalırken kendi markalarına olan bağlılık artıyor Fiyat-kalite ilişkisinin bütçeyi zorlaması için” diye ekledi.


Milyonlarca pesoluk çevrimiçi teklifler ve çekilişler


Tasarruf arayışı içinde, e-ticaret büyüyor. %31'i promosyonları için burayı seçiyortarafından hazırlanan bir rapora göre Takyon. Süpermarket web sitelerinden %45 satın almaardından bir %44 bu şuna dönüşüyor Mercado Libre gibi platformlar ve teslimat platformları gibi SiparişlerŞimdi Ve rapçi.


Çevrimiçi süpermarket bir alternatif olduevet tamam çoğunluk dijital alışveriş yapmadıklarını ya da ara sıra yaptıklarını söylüyor. En az bir kez alışveriş yapanların %27'si ve bir %40'ı bunu zaman zaman yapıyor”, liderlik eden danışmanlık firmasının raporunu öne sürüyor Sergio Doval.


Mercado Libre'nin 'süpermarket' kategorisi satılan ürünleri %43 artırdı şu ana kadar 2024'te. Pazardaki en hızlı büyüyen sektörlerden biri. 5.000'den fazla marka kendi çeşitlerini sunan ve bazen ücretsiz kargotarafından değer verilen bir özelliktir. %90 kullanıcıların.


Zincirler bu talepleri dikkate alıyor ve promosyonlar iki katına çıkarıldıson günlerde bunlara eklenen milyon peso çekilişiolanlar gibi Değişiklikler ile 15 milyon dolar ve toptancı MakroÜlkeden ayrılabileceği yönündeki söylentiler arasında, 168 milyon dolarile kupon kazıntıları yıllar önce olduğu gibi. Finansman ayrıca 3'ten fazla taksite kadar uzatılmıştır: Diarco faizsiz 12 aldı.


Bu sırada, Coto, Carrefour Ve Gün Hafta sonları özel teklifleri uzatıyorlar ve fırlatıyorlar dijital alışverişlere özel indirimler ile haftanın günleri 2×1 ve hatta %40 indirim.