müşterilerinizle bağlantı kurmanın anahtarı

PiKe

New member
Elektronik ticaret üzerine sektör toplantısının akademik direktörü olarak IESE'de geliştirilen araştırmalara dayanarak, müşterileriyle iyi bağlantı kurmak isteyen şirketlerin ne yaptığını anlamaya çalışıyoruz. Arkadaşım ve meslektaşım Profesör Capizzani ile birlikte, satış yapan şirketlerin yürüttüğü iki yenilikçi yöntemi keşfettik.


Anahtarlardan biri şuydu: önce ilişkiler kurdular ve bunun sayesinde işlemleri kapattılar. Bunlardan birine odaklanacağım: hiper hizmet ve bir örnekle grafiğini çizeceğim.


Belki size tanıdık geliyor: işe gitmek için kalkıyorsunuz. Zor bir gün sizi bekliyor, toplantılar, raporlar, e-postalar. Yükleneceksiniz ve işe giderken arabada veya metrodayken, ofisinizin köşesindeki bardan çok sevdiğiniz ve size ekstra fayda sağlayacak olan o kahvenin hayalini kuruyorsunuz. enerji.


Sorun şu ki, genellikle uzun bir kuyruk var ve zamanınız kısıtlı. Çözüm: Hizmetini özgün bir şekilde genişleten bir şirket var. Artık cep telefonunuzdan kahve sipariş etmenize ve ödeme yapmanıza olanak tanıyor.


Evet. Artık kahveyi dilediğiniz gibi ayarlamak mümkün: duble, buzlu, sütlü, soyalı, karamelli… Böylece kafeteryaya geldiğinizde sıra atlarsınız ve o anda bardağınız hazır olur. servis edilir, beklemeye gerek kalmadan anında hazırlanır Harika, değil mi?


Binlerce şubesi olan bir zincirden bahsediyoruz yani. Milyonlarca kahveyi cep telefonuyla sipariş etmeyi başardılar. Sayılar her ay artmaya devam ediyor, öyle ki geç kahvelerini (geleneksel latte) bu şekilde sipariş eden kullanıcılardaki artışı karşılayabilmek için organizasyonlarını değiştirmek zorunda kaldılar.


Bu modele Profesör Capizzani ile birlikte şu ismi verdik: hiper hizmetve esas olarak şunlardan oluşur: Halihazırda yaptığınız şeyleri genişletin ve iyileştirin. Normalde yeni bir şey yaratmadığınız için bunun için ücret almazsınız. Siz de aynısını yaparsınız, ancak artan bir şekilde ve bu size olanak tanır müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurun ve Sonuç olarak daha fazla satış elde edin.