Arjantin'de Renault'un eski sahibi olan işadamı Manuel Antelo ve şu anda ülkedeki birkaç otomotiv markasının temsilcisi, 29.900 ve 35.500 dolar arasında halka satılacak olan Hybrid ve% 100 elektrikli versiyonlarda 4.000 birim büyük duvar ve Haval markası ithal edecek. Antelo, 20 yıldan fazla İspanya ve Uruguay arasında ikamet ettikten sonra bu yatırımı “ülkeye dönüşü” olarak artırdı.
Antelo, Nehir Mahkemesi'nin önünde İnovasyon Parkı'nda yaptığı üç modelin sunumu sırasında, “Şu anda, bu 4.000 birimi getirmek için 60 milyon dolarlık işletme sermayesi yatırım yapıyoruz.
Girişimci, 1990'larda otomotiv sektöründe aktif bir kahramandı, ancak 2002'de Renault Arjantin'den ayrıldığını müzakere ettikten sonra İspanya'ya gitti. Yirmi yıl boyunca ülkede birkaç işletmeyi sürdürdü, ancak çok düşük bir profille.
“Bugün benim için çok önemli bir gün, çünkü birçok yatırım planı ile ülkeme geri dönüyorum. Bu 60 milyon şu anda, ancak uzun vadede fikir sadece bu sektörde değil, diğerlerine de kıyafet veya gayrimenkul olarak 10 yıl içinde 200 milyon dolar yatırım yapmaktır.” Dedi. “Beni bu kadar iyimser yapan şey, Başkan Javier Milei'nin ülkenin sorununun çivisini verdiğini düşünüyorum. Sorunumuz mali açık değil, enflasyon değil, çünkü gerçek sorunun sonuçları: Kast. Fransa'da, Milei üretilen sorunları gördüklerinde”.
-Milei biliyor musun? –Diye sordu Clarín.
-Morum, ama Toto Caputo'yu biliyorum.
Antelo'yu getirecek üç Çinli model, pesolarda fiyat şeridinde yer alacak fiyatlarla kamuya ulaşacak 32 ila 42 milyon dolar arasındahangi modellerin böyle olduğu şerit Nissan Sentra, Peugeot 2008, Renault Duster, Toyota Corolla veya Volkswagen T-Crosshepsi geleneksel yanma motorları ile versiyonlarında.
“Ülke genelinde satıcı ağımızı 25'e çıkaracağız, bugün 20 yaşındayız, hem satış hem de satış sonrası garanti etmek için” dedi. Omar DaneriPrimo ve Antelo ortağı (Japon otomobil üreticisi ülkeye inmeden önce Nissan Arjantin'in son başkanıydı).
Çin otomobilleri ithal edilecek, hükümetin hibrid veya% 100 elektrik birimlerini sıfır tarife ile getirmeyi sağladığı kota içinde ithal edilecek. Bir ithalatçı olarak Antelo, otomotiv ithalatçılarının (CIADOA) evine atanan kota içindeki araçlara girecek ve bu da – ilgili bireylerle birlikte – bu yıl için 25.000 adetin ilk üstü görevlendirecek.
Antelo, 2002 krizinde Arjantin'den ayrıldı, önce bir lojistik şirketi açtığı İspanya'ya yerleşti ve daha sonra bugün bir otomotiv fabrikasına sahip oldukları Uruguay'da (Nordex) ve diğer etkinliklerin yanı sıra Canelones ve Montevideo'da iki alışveriş merkezi inşa etti.
Otomatik bir aileden (Daneri Group) gelen Antelo, 1992 yılında Renault Arjantin'i önümüzdeki on yıl boyunca ülkede bir numaralı otomotiv olarak konumlandırılan CIADAA şirketinden satın aldı. 2001 yılı boyunca Antelo, Fransa'nın ana şirketine temsili verdi ve ertesi yıl ülkeyi terk etti. Bir girişimci olarak, mega imtiyazlı arabayı birkaç yıl öncesine kadar tuttu (2021'de Pohat-Kingairi bayilik grubuna% 51 sattı) ve bu yirmi yılda Japon Nissan markalarının ithalatçısı olarak devam etti (Japon markası, Córdoba'ya yerleşmek için temsili alana kadar) ve Mitusishi'nin yanı sıra Çin Büyük Duvarı ve Haval ve Haval.
Antelo, Nehir Mahkemesi'nin önünde İnovasyon Parkı'nda yaptığı üç modelin sunumu sırasında, “Şu anda, bu 4.000 birimi getirmek için 60 milyon dolarlık işletme sermayesi yatırım yapıyoruz.
Girişimci, 1990'larda otomotiv sektöründe aktif bir kahramandı, ancak 2002'de Renault Arjantin'den ayrıldığını müzakere ettikten sonra İspanya'ya gitti. Yirmi yıl boyunca ülkede birkaç işletmeyi sürdürdü, ancak çok düşük bir profille.
“Bugün benim için çok önemli bir gün, çünkü birçok yatırım planı ile ülkeme geri dönüyorum. Bu 60 milyon şu anda, ancak uzun vadede fikir sadece bu sektörde değil, diğerlerine de kıyafet veya gayrimenkul olarak 10 yıl içinde 200 milyon dolar yatırım yapmaktır.” Dedi. “Beni bu kadar iyimser yapan şey, Başkan Javier Milei'nin ülkenin sorununun çivisini verdiğini düşünüyorum. Sorunumuz mali açık değil, enflasyon değil, çünkü gerçek sorunun sonuçları: Kast. Fransa'da, Milei üretilen sorunları gördüklerinde”.
-Milei biliyor musun? –Diye sordu Clarín.
-Morum, ama Toto Caputo'yu biliyorum.
Antelo'yu getirecek üç Çinli model, pesolarda fiyat şeridinde yer alacak fiyatlarla kamuya ulaşacak 32 ila 42 milyon dolar arasındahangi modellerin böyle olduğu şerit Nissan Sentra, Peugeot 2008, Renault Duster, Toyota Corolla veya Volkswagen T-Crosshepsi geleneksel yanma motorları ile versiyonlarında.
“Ülke genelinde satıcı ağımızı 25'e çıkaracağız, bugün 20 yaşındayız, hem satış hem de satış sonrası garanti etmek için” dedi. Omar DaneriPrimo ve Antelo ortağı (Japon otomobil üreticisi ülkeye inmeden önce Nissan Arjantin'in son başkanıydı).
Çin otomobilleri ithal edilecek, hükümetin hibrid veya% 100 elektrik birimlerini sıfır tarife ile getirmeyi sağladığı kota içinde ithal edilecek. Bir ithalatçı olarak Antelo, otomotiv ithalatçılarının (CIADOA) evine atanan kota içindeki araçlara girecek ve bu da – ilgili bireylerle birlikte – bu yıl için 25.000 adetin ilk üstü görevlendirecek.
Antelo, 2002 krizinde Arjantin'den ayrıldı, önce bir lojistik şirketi açtığı İspanya'ya yerleşti ve daha sonra bugün bir otomotiv fabrikasına sahip oldukları Uruguay'da (Nordex) ve diğer etkinliklerin yanı sıra Canelones ve Montevideo'da iki alışveriş merkezi inşa etti.
Otomatik bir aileden (Daneri Group) gelen Antelo, 1992 yılında Renault Arjantin'i önümüzdeki on yıl boyunca ülkede bir numaralı otomotiv olarak konumlandırılan CIADAA şirketinden satın aldı. 2001 yılı boyunca Antelo, Fransa'nın ana şirketine temsili verdi ve ertesi yıl ülkeyi terk etti. Bir girişimci olarak, mega imtiyazlı arabayı birkaç yıl öncesine kadar tuttu (2021'de Pohat-Kingairi bayilik grubuna% 51 sattı) ve bu yirmi yılda Japon Nissan markalarının ithalatçısı olarak devam etti (Japon markası, Córdoba'ya yerleşmek için temsili alana kadar) ve Mitusishi'nin yanı sıra Çin Büyük Duvarı ve Haval ve Haval.